"Promyczek" Kim Holden

Tytuł: Promyczek
Tytuł oryginalny: Bright Side
Autor: Kim Holden
Cykl: Promyczek (tom 1)
Wydawnictwo: Filia
Data wydania: 6 maja 2016
Ilość stron: 592
Moja ocena: 10/10 

"Nie mogę pozwolić by złe rzeczy miały na mnie wpływ, ponieważ pożrą mnie żywcem."

Opis:
Życie Kate Sedgwick nigdy nie było bezbarwne. Dziewczyna pomimo problemów i tragedii zachowała pogodę ducha – nie bez powodu jej przyjaciel Gus nazywa ją Promyczek. Kate jest pełna życia, bystra, zabawna, ma również wybitny talent muzyczny. Nigdy jednak nie wierzyła w miłość. Właśnie dlatego – gdy wyjeżdża z San Diego by studiować w Grant, małym miasteczku w Minnesocie – kompletnie nie spodziewa się, że przyjdzie jej pokochać Kellera Banksa.
Oboje to czują.
Oboje mają powód, by z tym walczyć.
Oboje skrywają tajemnice.
Kiedy wyjdą one na jaw, mogą uzdrowić…
Mogą również zniszczyć.
źródło: lubimyczytać
Siedzę na tyłku i zastanawiam się co napisać. Pełno myśli mam w głowie, ale kiedy chcę wylać coś z siebie.. pustka. Przeczytałam "Promyczka" w jedną noc. Nie potrafiłam się od niej uwolnić. Utonęłam w historii silnej Katie, Gusa i Kellera. Pokochałam każdą postać, każdego bohatera. co jest niesamowitym wyjątkiem, bo zazwyczaj zawsze jest bohater, który nie odpowiada naszemu gustowi. Nie żeby Sugar czy Maddie były jakimiś wyjątkowymi postaciami, ale raczej dla nich miałam tylko.. współczucie.

"Promyczek" jest historią, która sięga w głąb naszego serca. Robi tam sobie przytulne mieszkanko, raczy nas miłymi i zabawnymi słowami, żeby w pewnym momencie wyszarpnąć z nas uczucia o których nie mieliśmy pojęcia. Boleśnie i bez znieczulenia. I to nie na ostatnich kartkach tej historii. O nie, oswajamy się z nią, a już w połowie staramy się zrozumieć czy ta opowieść może mieć odzwierciedlenie w naszej rzeczywistości. No cóż.. może.

"Pomagasz mi każdego dnia . Być może nie dasz rady uzdrowić mojego ciała, ale leczysz moją duszę."

Autorka na końcu podała playlistę. Ta piosenka to rozmowa Kate z Kate.
https://www.youtube.com/watch?v=2OQ99ROFlCk&has_verified=1

"Jestem dumna z bycia dobrą przyjaciółką. Ponieważ w życiu najbardziej liczą się... ludzie. Ich dobre traktowanie, pomaganie im, to stanowi o byciu dobrym przyjacielem."

https://www.youtube.com/watch?v=mINGKrtG3iw

Nie wiem co jeszcze mogłabym dodać. Przeczytajcie to. Pamiętajcie, żeby zatracić się w tej historii i pokochać jej piękne wnętrze. Z ręką na sercu: 10/10.

https://www.youtube.com/watch?v=_nW5AF0m9Zw
Komentuj poniżej, a jeśli masz jakieś osobiste pytanie, którego nie chcesz pisać w komentarzu, to napisz na e-mail: krainarzeczywistosci@wp.pl
Koniecznie zajrzyj na Instagram i zaobserwuj!

Komentarze

Popularne posty