PRZEDPREMIEROWO "Begin Again" Mona Kasten


Tytuł: Begin Again
Tytuł oryginalny: Begin Again
Autor: Mona Kasten
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 28.02.2018 r.
Ilość stron: 504
Moja ocena: 2-2,5/5

"Czasami zdarzają się rzeczy, na które nie mamy wpływu, ale to jeszcze nie powód, żeby ignorować mnie całymi dniami."


Kaden to chłopak z mroczną przeszłością i tatuażami. Odciął się od ojca i brata, schował w pokoju pełnym płyt CD z dobrą muzyką i dziewczyn na jeden wieczór. Jaka będzie jego przyszłość?


Kiedy w jego mieszkaniu pojawia się współlokator, wie, że to nie będzie łatwy kawałek chleba. Określa reguły, na które Allie musi się zgodzić, jeśli chce zacząć nowe życie. Czy dogoni ją przeszłość i sytuacja rodzinna?

Co wyniknie ze znajomości tej dwójki?

"Kiedy już wypłakałam wszystkie łzy i trochę się uspokoiłam, poczułam się o wiele lepiej. Łzy obmywają duszę."

Dwie dobrze wykreowane postacie w świecie, do którego nie pasują. Oboje szukają wolności. Jednak czy to się uda, jeśli zastaną złamane? Czy życiowy bagaż młodych ludzi pozwoli na przetrwanie ich przyjaźni? Czy może jednak drogi Allie i Kadena rozejdą się w dwa różne kierunki?

"Scałowywał łzy z moich policzków i swoją obecnością sprawiał, że mroczne wspomnienia znikały, robiąc miejsce nowym, pięknym."

Historia wydaje się być banalna i niestety taka jest. Łatwa i przewidywalna. Zbędne dialogi i zbyt mało opisów. Według mnie bardzo niewykorzystany potencjał powieści, która mogłabym chwycić za serce. Mona Kasten dała nam opowiastkę na jeden wieczór - niewymagająca. 

"W chwilach takich jak ta, w których serce eksplodowało mi radością, wiedziałam, że było warto. Naprawdę warto."

Moja ocena to 2-2,5/5. Nie zmienia to jednak faktu, że powieść jest przyjemną odskocznią pomiędzy trudniejszymi książkami. Trzymam mocno kciuki za kolejne części - może autorka jeszcze nas zaskoczy. 

Dziękuję za możliwość przeczytania i zrecenzowania książki wydawnictwu Jaguar.


Komentuj poniżej, a jeśli masz jakieś osobiste pytanie, którego nie chcesz pisać w komentarzu, to napisz na e-mail: krainarzeczywistosci@wp.pl
Koniecznie zajrzyj na Instagram i zaobserwuj!


Komentarze

Popularne posty